петък, 30 март 2012 г.

Обред за почитане Господарката на Извора - Хеката Ифимедейа

Този обред е предназначен за момичета и жени и се изпълнява след менструация, след пълнолуние.

Необходими са ви: чиста бяла кърпа, вино, сладки, монети като приношение

Ритуалът трябва да бъде изпълнен без дрехи. Отивайки при извора изпълняващата обреда казва:

Свещен извор, тяло на богинята, както твоите води дават живот, нека така и аз да давам нов живот на света!

С ръцете се взима вода и се полива между бедрата, казва се:

Свещен извор, твоите води са млякото на богинята, както ти отхранваш света и неговите творения, нека така и аз да отхранвам скъпите на сърцето ми."

С ръцете се взима вода и се полива по гърдите, казва се:

Свещен извор, ти си силата на богинята, както водите ти извират във вечността от недрата на земята, така дай ми и силата да нося обновление на света!"

С ръцете се взима вода и се поръсва челото. Слага се кърпата до извора, на нея се поставя чашката с вино, сладките и монетите, казва се:

Господарко на свещения извор, аз ти нося тези дарове и моля за живот, обич и щастие. Богиньо погледни благосклонно на нас, благослови гората и полето. Дари ни богат плод, благослови ни със здраве, нас и всички създания, пази телата и душите ни."

Виното се изсипва в извора, сладките се чупят и се пускат в него, а монетите се хвърлят една по една пак в извора.

Източник: Magic Gate BG, damnameneus

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Преди да бъде публикуван Вашият коментар трябва да бъде одобрен от администратор.