понеделник, 6 октомври 2014 г.

XXIV Изложение на минерали и скъпоценни камъни

Като се сетя за "Изложението на минерали и скъпоценни камъни" в музея "Земята и хората" в София, ме налягат едни такива стари спомени за това с каква възхита го посетих за първи път. Не си спомням годината, не си спомням времето, не си спомням сама ли бях или не, но си спомням, че възхитата ми беше огромна. Не защото беше нещо кой знае какво - не отивайте там с големи надежди, но защото за пръв път влизах в толкова голямо помещение, пълно изключително и само с необичайни хора. Голяма част от необичайните хора се разхожаха из залата и надничаха с неприкрито любопитство към "стоката" на другите необичайни хора - продавачите. Пред всеки от продавачите се разгръщаше една неописуемо шарена бъркотия от приблясващи камъчета, донякъде грозновати фигурки от камъчета или бижута от камъчета. А аз, твърдо убедена по онова време, че човек има жизнено важна необходимост от всички разновидности на скъпоценни и полускъпоценни камъни на света, бях изключително доволна, че съм попаднала "сред свои". Е, разбира се съвсем възможно е моята памет да е поукрасила малко нещата.

Както всяка година и през 2014 отново ще имаме възможност да посетим огромната зала пълна с необичайни хора и камъчета. Тазгодишното, номер 24, издание на изложението, ще се проведе от 10 до 12 октомври. Не пропускайте тази възможност да попълните колекциите си от минерали и скъпоценни камъни (понякога има страхотни находки!), а и да бъдете малко необичайни в обичайната есен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Преди да бъде публикуван Вашият коментар трябва да бъде одобрен от администратор.