неделя, 11 декември 2011 г.

Партньорска подредба (вариант 1)

Днес съм ви подготвила една подредба, която ще зарадва тези, които съвсем скоро са си намерили половинки и все още са твърде любопитни по адрес на възлюбения/та. Тази партньорска подредба е лесна, подходяща е и за начинаещи, но ви съветвам да не я редите до припадък, а просто да се задоволите с отговора, който ви бъде даден още първия път.

Значение на позициите:

1. Питащият - нагласа и отношение към партньора и съюза

2. Партньорът – нагласа и отношение към питащия и съюза

3. Актуално състояние на връзката

4. Тенденции за развитие на връзката

Успех!

1 коментар:

  1. Реших да я пробвам и много ми хареса отговорът :)))
    За мен - 4 Пентакъла - наистина много държа на тази връзка :)
    За него - Жрецът - той често казва, че ме чувства като учител, но освен това си мисля, че наистина много държи на мен.
    Актуално състояние - Крал Меч - твърдо сме решени :)))
    Тенденции - Колесницата - ще я развиваме и още как!
    Ух, много се надявам да я чета правилно, а не през розови очила :)))
    Между другото, отдолу са Любовниците ;)

    ОтговорИзтриване

Преди да бъде публикуван Вашият коментар трябва да бъде одобрен от администратор.