събота, 1 април 2017 г.

Началото на края

Скъпи приятели, читатели и последователи,

както ви е добре известно, всяко нещо има своя край, а след този край идва и ново начало. И след почти седем години съществуване, дойде моментът да сложа края и на The Occult Room. Както вече от няколко години се оплаквам - времето не ми стига, за да върша всичко, което се очаква от мен и рядко имам възможност да подготвям публикации. Не обичам блогове, които просто съществуват - безкрайно, но статично. Ето защо реших, че вместо и този блог да се превръща в статично място, то е редно да поставя неговия край.

Но вратите на Тайната стая ще останат отворени, тя ще продължи да съществува. Всеки от вас ще има възможност да се връща и да чете вече написаното. Просто нови публикации вече няма да има.

Реших обаче, че след като всеки край предполага ново начало, то мога да направя една услуга на всички вас, а и на хората, които тепърва ще пристъпват в Тайната стая. Ще подготвя няколко малки книжки в електронен формат, базирани на публикациите тук, които ще можете свобдно да си свалите и да четете в удобно за вас време и място. Очаквайте ги скоро!

Искам да благодаря на всички, които научиха нещо тук; на всички, които се осмелиха да разсъждават, вместо да повтарят заучени фрази; на всички, които ме подкрепяха с коментари, въпроси и одобрителни писма. Че дори на всички, които ме критикуваха, хулеха и анатемосваха.

Благодарение на всички вас The Occult Room беше едно вълнуващо приключение за мен!

И както винаги съм ви повтаряла - не забравяйте да сте критични към всичко, което научавате - търсете, учете, стремете се към истината.

Успех!

П.П. Публикацията НЕ е първоаприлска шега.

1 коментар:

  1. Благодаря за всичко! А съм от научилите :) Успех и на теб!

    ОтговорИзтриване

Преди да бъде публикуван Вашият коментар трябва да бъде одобрен от администратор.