неделя, 6 октомври 2013 г.

За да не се случи нещо

Всеки запознат с възможностите на магията малко или много се притеснява за това, че сам може да стане жертва на негативни влияния. Днес съм ви избрала една магия, която има именно предпазна цел – да не могат да ви направят магия или за да се предпазите от друго нещо, което ви тревожи. Характерно за този тип заклинания е обредната формула "когато... тогава...", отнасяща се в първата си част до невъзможни неща и целяща да направи и едно евентуално омагьосване също невъзможно.

От дръвник (дърво на което се цепят дърва) се взимат 4 трески. Вечерта късно, по самодивско време – това е от 12 до 3 през нощта, се отива на кръстопът. Там треските се хвърлят в следната последователност: първо една надясно, след това една назад, после една наляво и последната напред и се казва:

Когато поникнат тези трески тогава и мен (името) магия да ме хване!

Ако правите магията за друго, то променете заклинателната формула според случая. Например, ако не искате да ви уволнят кажете:
 
Когато поникнат тези трески тогава и мен (името) да ме уволнят! 

Тръгва се обратно към къщи, но по друг път, а не по този по-който сме отишли до кръстопътя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Преди да бъде публикуван Вашият коментар трябва да бъде одобрен от администратор.