петък, 7 декември 2012 г.

Лунна магия за привличане и любов

Днес отново съм ви подбрала едно заклинание от форума на Magic Gate. Преди да го изпълните, още от предната вечер трябва да подготвите съд с вода и листа от цвят на роза, който да престои една нощ под светлината на луната. На другата вечер по време на пълнолунието, кажете заклинанието към пълната луна след като сте измили ръцете си в тази вода.

Луна, моя повелителка, на сърцата хорски озарителка, увий ме със сребърната си светлина, подари ми с изгрева – на обичания/-та обичта, на обичания/та чистата кръв, добрите мисли, царствените му дела, всичките му/й благи слова. Главата му/й от злато по чиста, устните му/й сладост, тялото – желание. Прати му омая и благоуханието на любовта! Както непрестанно ручеят пее своята песен, както пазачът пази нощните двери, нека така и обичаният/та зорко над мен да бди, от всички други да ме дели. На Луната приятел/-ка ще стана, в сърцето на обичания/ -та ще остана!

Особено важно е да не казвате име! Тази магия може да се възприеме по-скоро като един вид молитва и се основава на вашата обич и силата на чувствата ви, но не е от обсебващите, въпреки че се прави по адрес на определен човек. Разбира се, дори в този случай трябва много сериозно да обмислите действията си.


Източник:
Magic Gate Bg, автор damnameneus

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Преди да бъде публикуван Вашият коментар трябва да бъде одобрен от администратор.